مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 09:202021-07-14بين الملل

پیام پوتین به ماکرون به مناسبت روز باستیل


ولادیمیر پوتین در پیام خود به امانوئل ماکرون، رییس جمهور فرانسه به مناسبت روز باستیل گفت که گفتگوی مسکو و پاریس به تقویت امنیت در اروپا کمک می کند.

- ولادیمیر پوتین در پیام خود به امانوئل ماکرون، رییس جمهور فرانسه به مناسبت روز باستیل گفت که گفتگوی مسکو و پاریس به تقویت امنیت در اروپا کمک می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اسپوتنیک، کرملین در بیانیه ای اعلام کرد: پوتین در پیام خود آورده است: روابط بین کشورهای ما که دارای تاریخ غنی و چشم اندازهای بزرگی است، به طور سنتی نقش مهمی در حل و فصل موضوعات مهم در دستور کار بین المللی و منطقه ای دارد.

رییس جمهور روسیه افزود: گفتگوی سازنده در مورد مقابله با تهدیدات مدرن منافع روسیه و فرانسه را برآورده می کند و به تقویت ثبات و درک متقابل در قاره اروپا کمک می کند.

جشن های روز ملی فرانسه معروف به جشن های روز باستیل، جشنی ملی و تعطیل رسمی در کشور فرانسه و قلمروهای فرادریایی آن کشور است که از سال 1880 در 14 ژوییه هر سال برگزار می شود.

این جشن برای گرامی داشت یورش به باستیل و آغاز جنبشی که منجر به انقلاب کبیر فرانسه شد، برگزار می شود.

قلعه باستیل، زندان مخوفی در پاریس و مظهر قدرت مطلق لویی شانزدهم بود که در 14 ژوییه 1789 میلادی، به دست انقلابیون پاریسی فتح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام پوتین به ماکرون به مناسبت روز باستیل

پیام پوتین به ماکرون به مناسبت روز باستیل