مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 09:302021-07-14فرهنگي

کتاب های عباس کیارستمی رفع توقیف شد


با رای دادگاه تجدیدنظر انتشار دو کتاب (من خانه م) و (من سفرم) شامل پاره نامه هایی از عباس کیارستمی رفع توقیف شد، شهریور ماه نسخه های جدید این دو اثر توسط نشر نظر منتشر خواهد شد.

- مدیر انتشارات نظر با اشاره به روند کتاب (من خانه م) توضیح داد: بعد از درگذشت عباس کیارستمی برخی از نامه ها توسط بهمن کیارستمی و همسر زنده یاد کیارستمی جمع آوری شد؛ نامه هایی که هیچ کدام از آن ها هیچ وقت برای همسرشان پست نشدند.

ایبنا نوشت؛ وی ادامه داد: این کتاب تیرماه سال گذشته چاپ شد و اولین کتابی به شمار می آمد که پس از درگذشت وی شامل آثار به جا مانده از وی منتشر می شد اما در همان موقع احمد کیارستمی که هنوز کتاب را ندیده بود به اتهام افشای اسرار و سرقت ادبی همچنین تحصیل مال نامشروع شکایت کرد و کتاب توقیف شد.

بهمن پور با بیان اینکه در فاصله 20 روزه چاپ اول کتاب با تیراژ 1600 نسخه تمام شد، گفت: ما برای چاپ دوم کتاب با تیراژ 1600 نسخه اقدام کردیم اما در آن زمان کتاب ها به دستور دادگاه توقیف شد و توزیع نشدند.

وی با اشاره به روند انتشار کتاب (من سفرم) نیز عنوان کرد: البته این کتاب مشکلات کتاب اول مثل افشای اسرار را نداشت زیرا نامه های عباس کیارستمی درباره سفر به افراد مختلف از جمله مادر و دوستانش بود که به همت بهمن کیارستمی جمع آوری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب های عباس کیارستمی رفع توقیف شد

کتاب های عباس کیارستمی رفع توقیف شد