مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 09:352021-07-14سياسي

اجرای طرح شهید «سلیمانی» در بوستان های خراسان جنوبی


استاندار خراسان جنوبی از اجرای طرح شهید سلیمانی در بوستان های استان خبر داد و گفت: این اقدام باید به منظور آگاهی بخشی مردم و اطلاع از عواقب و پیامدهای تجمعات و دورهمی ها به طور ویژه انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزری فارس از بیرجند، حمید ملانوری ظهر امروز در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، اظهار داشت: همه اقدامات و مصوبات ستاد ملی و استانی مدیریت بیماری کرونا در راستای حفظ سلامت مردم صورت می گیرد.

وی بیان داشت: در جریان مدیریت بیماری کرونا با عنایت به اینکه حفظ سلامت مردم خیلی مهم است باید درست تصمیم بگیریم و در اجرای آن ها نیز محکم باشیم.

استاندار خراسان جنوبی مطرح کرد: در مورد بحران کرونا که طی این 17 ماه تبعات فراوانی به همراه داشته و هر روز با یک سویه و شکل جدید در حال خودنمایی و تهدید جامعه است، هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست.

ملانوری با تأکید بر اینکه باید تلاش کنیم در قالب تصمیمات داخلی استان، خسارت ها را کاهش و از تبعات احتمالی بعدی جلوگیری کنیم، تصریح کرد: گزارش های کشوری نشان می دهند آمار ابتلا به بیماری افزایشی و متأسفانه آمار شهرهای قرمز رو به رشد است.

وی از اجرای طرح شهید سلیمانی در بوستان های استان خبر داد و گفت: این اقدام باید به منظور آگاهی بخشی مردم و اطلاع از عواقب و پیامدهای تجمعات و دورهمی ها به طور ویژه انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح شهید «سلیمانی» در بوستان های خراسان جنوبی

اجرای طرح شهید «سلیمانی» در بوستان های خراسان جنوبی