مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 09:402021-07-14سياسي

اعمال محدودیت های جدید کرونایی در گلستان


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: به دلیل ورود کرونای خطرناک دلتا در گلستان از مرزهای شرقی استان، محدودیت های جدیدی برای روزهای آینده اعمال می شود.

- ایسنا/گلستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: به دلیل ورود کرونای خطرناک دلتا در گلستان از مرزهای شرقی استان، محدودیت های جدیدی برای روزهای آینده اعمال می شود.

احسان مکتبی امروز (چهارشنبه 23 تیر) در نشست ویدئوکنفرانسی با فرمانداران سراسر استان، اظهار کرد: با توجه به افزایش بستری ها و مشاهده علائم گسترش کرونا در استان و ورود کرونای دلتا از مرزهای شرقی استان، تا زمان نشست شنبه ستاد کرونای استان، کلیه تفرجگاه ها، پارک ها، بوستان ها مسدود و تالارهای عزا و عروسی و نمازهای جمعه و جماعات تعطیل هستند.

وی بیان کرد: محدودیت های ترافیکی نیز برای ایاب و ذهاب افراد غیر بومی در استان در نظر گرفته شده و جهت پیشگیری، فرمانداران سراسر استان با کمک نیروی انتظامی ملزم به اجرای آن هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، مکتبی خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیک شدن به عید بزرگ قربان که از اعیاد مهم در استان گلستان به شمار می آید، از مردم عزیز درخواست می کنیم روزهای آتی در خانه بمانند تا بتوانیم این عید سعید را با محدودیت کمتری در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت های جدید کرونایی در گلستان

اعمال محدودیت های جدید کرونایی در گلستان