مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 09:402021-07-14سياسي

عاشقانه هایی از ازدواج این زوج موفق بروجنی/ ساده زیستی رمز موفقیتمان بود


به مناسبت سالروز زیباترین پیوند آسمانی سراغ یک زوج جوان چهارمحال و بختیاری رفتیم که در این هیاهوی رسم و رسومات تجملی و پرهزینه بسیار ساده و زیبا زندگی مشترک خود را آغاز کردند و حالا به عنوان زوج نمونه و موفق کشوری انتخاب شده اند.

- خبرگزاری فارس چهارمحال و بختیاری؛ مریم رضی پورخانواده هایمان همدیگر را می شناختند، غریبه نبودیم اما آشنا هم نبودیم شاید قبلا هم دیده بودمش اما الان چیز خاصی یادم نمی آید شاید هم بی تفاوت و صرف یک آشنای خانوادگی، شاید سلام و احوالپرسی هم بوده اما آن چیزی که باید می بود نبود.

آن موقع ها در موسسات مردم نهاد فعال بودم و فعالیت های اجتماعی زیادی داشتم آدم های زیادی را می دیدم و با افراد زیادی آشنا بودم.

هیچ وقت فکر نمی کردم دل من هم اسیر این عشق و عاشقی ها شود، روزها و شب هایم را بی آنکه به این چیزها فکر کنم سپری می کردم.

زمانی که در جمعیت همیاران سلامت روان کنار دوستانم فعالیت می کردم و شب و روزم را برای نوشتن طرح های اجتماع محور سپری می کردم، اینکه چه کنیم تا آسیب های اجتماعی شهرم و یا شاید استانم را به حداقل برسانیم او هم کنارم بوده اما من هیچ وقت این گونه متوجه حضورش نبودم و صرفا فقط همکار بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاشقانه هایی از ازدواج این زوج موفق بروجنی/ ساده زیستی رمز موفقیتمان بود

عاشقانه هایی از ازدواج این زوج موفق بروجنی/ ساده زیستی رمز موفقیتمان بود