مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 09:502021-07-14بين الملل

واشنگتن پست: بایدن هم برای دیکتاتورها فرش قرمز پهن می کند


روزنامه آمریکایی واشنگتن پست در مطلبی به وعده اجرا نشده جو بایدن برای دنبال نکردن سیاست سخاوتمندانه ترامپ در قبال دیکتاتورها پرداخته و از فرش قرمزی که او برای یک شاهزاده سعودی گشود، - روزنامه آمریکایی واشنگتن پست در مطلبی به وعده اجرا نشده جو بایدن برای دنبال نکردن سیاست سخاوتمندانه ترامپ در قبال دیکتاتورها پرداخته و از فرش قرمزی که او برای یک شاهزاده سعودی گشود، انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه واشنگتن پست در مقاله ای می نویسد: جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا در کارزارهای انتخاباتی خود وعده داد تا به سخاوت دونالد ترامپ، رییس جمهوری وقت آمریکا نسبت به دیکتاتورهای خاورمیانه ای پایان دهد.

بایدن قول داد دیگر چک سفید امضا برای امثال عبدالفتاح السیسی، رییس جمهوری مصر در کار نباشد، همینطور در مورد رهبران عربستان او گفت آنها را در حقیقت همانقدر طرد و منفور می کند که هستند.

او گفت ارزش مطلوب اجتماعی بسیار اندکی در دولت فعلی عربستان سعودی وجود دارد.

در این صورت چرا آقای بایدن هفته پیش برای شاهزاده خالد بن سلمان، برادر محمد بن سلمان، حاکم دوفاکتوی عربستان فرش قرمز پهن کرد؟ او که سابقا سفیر کشورش در واشنگتن بود و مستقیما در قتل سال 2018 جمال خاشقجی، روزنامه نگار تبعیدی سعودی نقش داشت، در نشست های عالی رتبه به ویژه با مشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واشنگتن پست: بایدن هم برای دیکتاتورها فرش قرمز پهن می کند

واشنگتن پست: بایدن هم برای دیکتاتورها فرش قرمز پهن می کند