مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 10:002021-07-14سياسي

تحریک سلول های عصبی با دستگاه ایران ساخت


پایانه 16کاناله تمام مجتمع تحریک سلول های عصبی با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ایران ساخت شد.

- پایانه 16کاناله تمام مجتمع تحریک سلول های عصبی با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ایران ساخت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مهدی احمدی، مجری این طرح با بیان این که دستگاه تحریک عصبی 16 کاناله تمام مجتمع ایران ساخت، می تواند نیازهای پژوهشگران و فناوران را به نمونه وارداتی تامین و پژوهش های این حوزه را گسترش دهد، افزود: این مدار تحریک کننده سیستم عصبی، نسبت به مدارهای مشابه ارائه شده توسط محققان خارج از کشور از بازدهی و کارایی بیشتری برخوردار است.

وی با اشاره به این که ایده های استفاده شده در این پایانه تحریک، به تازگی در اداره ثبت اختراعات آمریکا به ثبت رسیده است، گفت: پروژه تحریک 16 کاناله تمام مجتمع ایران ساخت، یکی از طرح های مرتبط با طرح ایمپلنت مغزی است که توسط ستاد توسعه علوم شناختی از سال 95 آغاز شده و مورد حمایت قرار گرفته است.

پایانه تحریک عصبی ایران ساخت، در مدارهای تحریک کننده عصبی از جمله پروتز حلزون شنوایی، پروتز بینایی، دستگاه تحریک عمقی مغز و دستگاه تحریک الکتریکی نخاعی نیز دارای کاربردهای فراوانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریک سلول های عصبی با دستگاه ایران ساخت

تحریک سلول های عصبی با دستگاه ایران ساخت