مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 10:202021-07-14سياسي

تفاهم نامه احیای مسؤولیت های اجتماعی شرکت های زنجان امضا شد


تفاهم نامه احیای مسؤولیت های اجتماعی شرکت های استان زنجان در قالب اقتصاد مقاومتی با حضور معاونان وزارت صنعت، معدن و تجارت امضا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، تفاهم نامه احیای مسؤولیت های اجتماعی شرکت ها در چارچوب اقتصاد مقاومتی در استان زنجان با حضور معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت، رییس سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان، استاندار زنجان و شرکت های معین اقتصاد مقاومتی این استان به امضا رسید.

این تفاهم نامه در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و پیاده سازی اقتصاد مردمی و درون زا و به منظور دستیابی به توسعه متوازن منطقه ای و همچنین برای استفاده حداکثری از ظرفیت های بخش مردمی و غیر دولتی و احیای مسؤولیت اجتماعی شرکت های تابعه وزارت صنعت، معدن و تجارت بوده است.

توانمندسازی روستاییان با استفاده از ظرفیت های بومی، ارائه خدمات آموزشی و مهارتی، ایجاد تشکل های مردم نهاد در تحقق بخشی به رویکرد دولت برای دستیابی به عدالت اجتماعی و توسعه متوازن از اهداف این تفاهمنامه بوده است.

وزارت صنعت، معدن و تجارت در این تفاهم نامه متعهد به انتقال دانش و تجربیات به شهرستان های هدف به منظور احیای مسؤولیت اجتماعی شرکت ها و ارزیابی و نظارت بر اقدام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه احیای مسؤولیت های اجتماعی شرکت های زنجان امضا شد

تفاهم نامه احیای مسؤولیت های اجتماعی شرکت های زنجان امضا شد