مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 10:352021-07-14سياسي

مهلت تعلیق قانون انتزاع به پایان رسید/ اختیارات باید به وزارت جهاد کشاورزی برگردد


رییس کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه قانون تمرکز وظایف بازرگانی در وزارت جهاد کشاورزی براساس تجربیات و موفقیت های 20 کشور جهانی اجرایی شده بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، امروز جواد ساداتی نژاد رییس کمیسیون کشاورزی مجلس در گفت وگوی تلویزیونی به پایان مهلت تعلیق قانون تمرکز وظایف بازرگانی در وزارت جهاد کشاورزی اشاره کرد و گفت: این قانون باید هر چه زودتر به وزارت جهاد کشاورزی برگردد و اختیارات آن در این وزارتخانه اجرا شود.

  وی افزود: این قانون براساس تجربیات بیست کشور جهان از جمله برزیل و روسیه تصویب شده و مطالعات این کشورها نشان می دهد که با محول کردن بخش بازرگانی تولید به یک وزارتخانه نتیجه بهتری گرفته اند.

  ساداتی نژاد افزود: در طول اجرای این قانون میزان واردات بخش کشاورزی 5 میلیارد دلار کاهش یافت و تنظیم بازار هم به مراتب بهتر از قبل بود.

  رییس کمیسیون کشاورزی مجلس به لزوم پاسخگویی توسط یک وزارتخانه واحد اشاره کرد و گفت: در سال گذشته پس از به وجود آمدن مشکلات بازار مرغ دو وزارتخانه جهاد کشاورزی و صمت همواره همدیگر را متهم می کردند و یکدیگر را مقصر جلوه می دادند و این رویه در تمام مصاحبه های تلویزیونی و جلساتی که مجلس با نمایندگان این وزارتخانه ها داشت کاملاً مشهود بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت تعلیق قانون انتزاع به پایان رسید/ اختیارات باید به وزارت جهاد کشاورزی برگردد

مهلت تعلیق قانون انتزاع به پایان رسید/ اختیارات باید به وزارت جهاد کشاورزی برگردد