مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 10:552021-07-14سياسي

دستور محسنی اژه ای برای پیگیری تدوین سند همکاری دستگاه قضا با صدا و سیما


رییس قوه قضاییه از لزوم تدوین یک سند جامع همکاری بین قوه قضاییه و رسانه ملی و استفاده متقابل از ظرفیت ها و خدمات یکدیگر سخن گفت و به رییس مرکز رسانه قوه قضاییه مأموریت داد که با همکاری معاونت حقوقی قوه قضاییه و بخش های مربوطه در صدا و سیما تدوین این سند را پیگیری کند.

- در دیدار رییس سازمان صدا و سیما با رییس قوه قضاییه مطرح شد دستور محسنی اژه ای برای پیگیری تدوین سند همکاری دستگاه قضا با صدا و سیما رییس قوه قضاییه از لزوم تدوین یک سند جامع همکاری بین قوه قضاییه و رسانه ملی و استفاده متقابل از ظرفیت ها و خدمات یکدیگر سخن گفت و به رییس مرکز رسانه قوه قضاییه مأموریت داد که با همکاری معاونت حقوقی قوه قضاییه و بخش های مربوطه در صدا و سیما تدوین این سند را پیگیری کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، علی عسکری رییس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز چهارشنبه (23 تیرماه) به همراه جمعی از معاونین و مسئولان ارشد این سازمان با حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای رییس قوه قضاییه دیدار کردند.

رییس قوه قضاییه در این دیدار نقش صدا و سیما در هدایت و مدیریت افکار عمومی و فرهنگ جامعه را مهم و به معنی واقعی کلمه بی بدیل دانست و بزرگترین سرمایه این سازمان و هر دستگاهی را اعتماد و همکاری مردم عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور محسنی اژه ای برای پیگیری تدوین سند همکاری دستگاه قضا با صدا و سیما

دستور محسنی اژه ای برای پیگیری تدوین سند همکاری دستگاه قضا با صدا و سیما