مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 11:402021-07-14اقتصادي

شایعات منفی کشتار دام های مولد صحت ندارد


شایعات منفی در رابطه با کشتار دامهای مولد به دلیل نبود نهاده های دامی صحت نداشته و هیچ دامداری دامهای خود را به عنوان داشته و سرمایه خود آسیب نمی زند تاکنون لااقل موردی در شهرستان در این رابطه گزارش نشده است.

- ایسنا/همدان مدیر جهاد کشاورزی اسدآباد گفت: شایعات منفی در رابطه با کشتار دامهای مولد به دلیل نبود نهاده های دامی صحت نداشته و هیچ دامداری دامهای خود را به عنوان داشته و سرمایه خود آسیب نمی زند تاکنون لااقل موردی در شهرستان در این رابطه گزارش نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد کرم مرادی در ستاد تنظیم بازار شهرستان گفت:دامداران با خون دل در شرایط سخت کمبود نهاده ها دام های خود را در شرایطی که در خرداد ماه قیمت نهاده دامی جو به 6300 تومان رسید حفظ کرده اند و در حال حاضر این قیمت به 5200 تومان کاهش داشته است.

محمد کرم مرادی با اشاره به تعداد 150 واحد دامداری صنعتی و نیمه صنعتی دام سبک و سنگین در شهرستان بیان کرد: در حال حاضر گرانی قیمت نهاده های دامی و علوفه به تبع سراسر کشور از مشکلات دامداران اسدآبادی به شمار می رود.

فرماندار اسدآباد نیز گفت: عدم جذب سهمیه شهرستان از کالاهای اساسی استان توسط دستگاه های ذی ربط قابل قبول نبوده و باید شهرستان سهمیه خود را از استان جذب کند چراکه فراوانی و وجود کالاهای اساسی موجب آرامش بازار خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شایعات منفی کشتار دام های مولد صحت ندارد

شایعات منفی کشتار دام های مولد صحت ندارد