مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 11:452021-07-14سياسي

پیگیری تدوین سند همکاری دستگاه قضا با رسانه ملی


رییس قوه قضاییه با اشاره به نقش صدا و سیما در پیشگیری از وقوع جرم به لزوم تدوین و پیگیری تدوین یک سند جامع همکاری بین قوه قضاییه و رسانه ملی اشاره کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه؛ علی عسگری، رییس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز چهارشنبه (23 تیرماه) به همراه جمعی از معاونین و مسئولان ارشد این سازمان با حجت السلام غلامحسین محسنی اژه ای رییس قوه قضاییه دیدار کردند؛ رییس قوه قضاییه در این دیدار نقش صدا و سیما در هدایت و مدیریت افکار عمومی و فرهنگ جامعه را مهم و به معنی واقعی کلمه بی بدیل دانست و بزرگترین سرمایه این سازمان و هر دستگاهی را اعتماد و همکاری مردم عنوان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای با بیان اینکه اگر اعتماد مردم نسبت به هر دستگاهی به هر دلیلی کم شود مشکلات آن دستگاه زیاد می شود، مهم ترین کار برای یک سازمان از جمله قوه قضاییه و صدا و سیما را جلب روز افزون اعتماد مردم دانست.

رییس قوه قضاییه گفت: یکی از کارهای مهمی که صدا و سیما می تواند در همه بخش ها از جمله در انجام مأموریت های قضایی اثربخش باشد ارتقاء آگاهی های مردم در زمینه های مختلف است که هم یک وظیفه قانونی و هم یک وظیفه انسانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری تدوین سند همکاری دستگاه قضا با رسانه ملی

پیگیری تدوین سند همکاری دستگاه قضا با رسانه ملی