مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 11:452021-07-14دانش

اجرای طرح «هر مسجد، یک مشاور» در شاهرود


رییس مرکز تحقیقات حقوقی و معاضدت قضایی دانشگاه آزاد شاهرود گفت: طرح «هر مسجد، یک مشاور» با هدف جلوگیری از تضییع حقوق افراد کم برخوردار در شاهرود در حال اجرا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، عسل عظیمیان بعدازظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طرح هر مسجد، یک مشاور به صورت کنترل شده و با رعایت پروتکل های بهداشتی با هدف افزایش دسترسی گروه ها و مناطق آسیب پذیر به دانش حقوقی و جلوگیری از تضییع حقوق افراد کم برخوردار توسط مرکز تحقیقات حقوق و معاضدت قضایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود در حال اجرا است.

وی در خصوص طرح های برون دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود گفت: پیش از این دو طرح برون دانشگاهی در بخش فساد اداری و احساس امنیت به عنوان پیش فاکتورهای آسیب های اجتماعی و مطالعات آسیب شناسی در حوزه همسران زندانیان به عنوان آسیب دیدگان مضاعف را در کارنامه مرکز تحقیقات داشته ایم.

رییس مرکز تحقیقات حقوقی و معاضدت قضایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود ادامه داد: برنامه معاضدت و ارشاد حقوقی رایگان گروه های کم بضاعت که نقش بسیار مؤثری در کاهش و بهبود آسیب های اجتماعی برعهده دارد، به دلیل محدودیت های فیزیکی کاسته شده؛ اما مقدمات اجرای مجدد این طرح در بستر مجازی فراهم شده و به زودی رونمایی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «هر مسجد، یک مشاور» در شاهرود

اجرای طرح «هر مسجد، یک مشاور» در شاهرود