مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 12:002021-07-14اقتصادي

عربستان برنده بن بست توافق اوپک پلاس است!


بانک آمریکایی جی پی مورگان پیش بینی کرد که عربستان پیروز بن بست ایجادشده در توافق کشورهای عضو ائتلاف اوپک پلاس خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، کریستین ملک، تحلیلگر مؤسسه مالی جی پی مورگان اعلام کرد که احتمال دارد تصمیم گیری سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) و متحدانش (ائتلاف اوپک پلاس) درباره تعدیل خط پایه تولید نفت اعضا تا ماه اوت طول بکشد.

وی معتقد است که تصمیم گیری این ائتلاف درباره اقدام های بعدی می تواند 6 هفته طول بکشد.

این تحلیلگر در یادداشتی اظهار کرد: انتظار می رود عربستان پیروز نهایی این مناقشه باشد، امارات هنوز پیشنهاد عربستان و روسیه مبنی بر افزایش ماهانه 400 هزار بشکه ای تولید از ماه اوت را قبول نکرده، این در حالی است که این مسئله به جبران کمبود عرضه نفت کمک و افزایش قیمت آن را تعدیل می کند.

امارات، سومین تولیدکننده بزرگ اوپک و از متحدان وفادار عربستان تا امروز اعلام کرده خواستار افزایش خط پایه تولید خود پیش از امضای قرارداد تسهیل کاهش تولید است.

سهیل المزروعی، وزیر نفت امارات اوایل ماه جاری میلادی گفته بود: همه تولیدکنندگان فداکاری کرده اند، اما فداکاری امارات بیشتر بوده، زیرا به مدت دو سال، یک سوم ظرفیت تولید خود را تعطیل کرده، می دانستیم موقعیت امارات در این توافق از نظر مقایسه ظرفیت تولید کنونی با سطح تولید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عربستان برنده بن بست توافق اوپک پلاس است!

عربستان برنده بن بست توافق اوپک پلاس است!