مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 12:152021-07-14سياسي

تعامل نیروی انتظامی و دادستانی کشور/ بهره مندی از خدمات متقابل


دادستان کل کشور با اشاره به ایجاد هماهنگی و هم افزایی دستگاه قضا با نیروی انتظامی گفت: در این زمینه می توان از ظرفیت و خدمات متقابل مجموعه ها استفاده کرد.

- به نقل از روابط عمومی دادستانی کل کشور، به منظور بررسی راهکارهای تقویت همکاری و تعاملات و هم افزایی بیشتر فی مابین نیروی انتظامی و دادستانی کل کشور، صبح امروز سردار سید کمال هادیان فر رییس پلیس راهور ناجا با حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار دادستان کل کشور اظهار داشت: هماهنگی و هم افزایی دستگاه قضا با نیروی انتظامی در دوره تحول و تعالی قوه قضاییه برای بهبود خدمت رسانی به مردم و ارتقا امنیت اجتماعی امری ضروری است.

وی افزود: فرماندهان ناجا با مشارکت فعال در این زمینه می بایست شرایط بهره مندی هرچه بیشتر از ظرفیت ها و خدمات متقابل این مجموعه ها را فراهم کنند.

در این دیدار سعید عمرانی معاون مبارزه با قاچاق و جرایم سازمان یافته و رضا خشنودی معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستان کل هم حضور داشتند.

گفتنی است حجت الاسلام و المسلمین اژه ای ریاست قوه قضاییه در جلسه مسئولان عالی قضایی، دادستان کل کشور را موظف نمود ظرف سه هفته راهکارهای تقویت همکاری با نیروهای امنیتی و انتظامی برای کشف توطئه ها، جلوگیری از نفوذ و تعقیب باند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعامل نیروی انتظامی و دادستانی کشور/ بهره مندی از خدمات متقابل

تعامل نیروی انتظامی و دادستانی کشور/ بهره مندی از خدمات متقابل