مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 12:502021-07-14سياسي

افتتاح بیمارستان سیار تخصصی دفاع زیستی نیروی زمینی سپاه در زاهدان+تصاویر


بیمارستان سیار تخصصی دفاع زیستی نیروی زمینی سپاه با حضور فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه در زاهدان افتتاح شد، این سامانه بیمارستانی سیار از نوع کانتینری با ظرفیت 144 تخت بستری و تخت مراقبت های ویژه با رویکرد مقابله با کووید-19 راه اندازی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، با حضور سردا احمد اخوان فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه کل پاسداران انقلاب اسلامی، بیمارستان سیار تخصصی دفاع زیستی نیروی زمینی سپاه در زاهدان افتتاح شد.

فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه کل پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم افتتاح بیمارستان سیار تخصصی دفاع زیستی نیروی زمینی سپاه در زاهدان گفت: این سامانه بیمارستانی سیار از نوع کانتینری با ظرفیت 144 تخت بستری و تخت مراقبت های ویژه  با رویکرد مقابله با کووید-19 راه اندازی شده است سردار احمد اخوان مهدوی با بیان اینکه این بیمارستان در نوع خود در غرب آسیا بی نظیر است گفت: این  بیمارستان وابسته به مرکز بهداری غرب نیروی زمینی سپاه و بیمارستان امام حسین (ع) کرمانشاه می باشد که دارای بخش های مختلف شامل ام ار آی، سی تی اسکن، سونوگرافی، آزمایشگاه، اتاق عمل، ریکاوری، بستری، اورژانس و.

می باشد وی با بیان اینکه 100 نیروی کادر درمان در این بیمارستان استقرارخواهند یافت تا خدمات تخصصی را به مردم شریف استان سی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح بیمارستان سیار تخصصی دفاع زیستی نیروی زمینی سپاه در زاهدان+تصاویر

افتتاح بیمارستان سیار تخصصی دفاع زیستی نیروی زمینی سپاه در زاهدان+تصاویر