مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 12:552021-07-14ورزشي

آغاز به کار دومین جشنواره ملی زیبایی اسب در اردبیل/ آسیبی به زمین چمن وارد نمی شود


رییس هیأت سوارکاری استان اردبیل از آغاز به کار دومین جشنواره ملی زیبایی اسب با شرکت 120 اسب اصیل عرب در اردبیل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، بهاءالدین ایلخانی عصر امروز در نشست خبری دومین جشنواره ملی زیبایی اسب اصیل عرب در اردبیل با اصحاب رسانه که در ورزشگاه تختی اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: دومین جشنواره ملی زیبایی اسب عرب زیر نظر فدراسیون جهانی سوارکاری به مدت سه روز در اردبیل برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این جشنواره 120 راس اسب اصیل عرب از استان های کشور شرکت خواهند داشت که 2 داور بین المللی از کشورهای روسیه و بلژیک، قضاوت این جشنواره را بر عهده دارند و در انتها به اسب های برتر، نشان ارزشی این جشنواره اعطا خواهد شد.

رییس هیأت سوارکاری استان اردبیل با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره های اسب در استان، بیان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره، بازاریابی تولید اسب های اصیل حوزه زیبایی است.

 وی ادامه داد: میزبانی اردبیل در جشنواره اسب سال 95 مورد مقبول فدراسیون جهانی قرار گرفت که بر همین اساس، اردبیل اجازه برگزاری جشنواره های اسب در رده های مختلف را دارد.

ایلخانی بیان داشت: اردبیل در حال تبدیل شدن به قطب صنعتی اسب است؛ به طوری که در حال حاضر 150 اسب اصیل عرب با زیبایی های منحصر به فرد و دارای تاییده های فدارسیون سوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار دومین جشنواره ملی زیبایی اسب در اردبیل/ آسیبی به زمین چمن وارد نمی شود

آغاز به کار دومین جشنواره ملی زیبایی اسب در اردبیل/ آسیبی به زمین چمن وارد نمی شود