مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 13:152021-07-14سياسي

گسترش کارهای علوم پزشکی هزینه بر است


نماینده هیئت مؤسس آزمایشگاه اساتید خرم آباد با اشاره به این که گسترش کارهای علوم پزشکی هزینه بر است، گفت: با هزینه مجدد به میزان حداقل 500 میلیارد ریال این آزمایشگاه قابل گسترش است.

- ایسنا/لرستان نماینده هیئت مؤسس آزمایشگاه اساتید خرم آباد با اشاره به این که گسترش کارهای علوم پزشکی هزینه بر است، گفت: با هزینه مجدد به میزان حداقل 500 میلیارد ریال این آزمایشگاه قابل گسترش است.

دکتر ورزی در مراسم افتتاحیه آزمایشگاه تخصصی اساتید در خرم آباد، اظهار کرد: احساس می کردیم باید دانش و تجربه ای که در سطح کشور کسب شده را در عمل و بیشتر از پیش با امکاناتی وسیع تر در اختیار مردم لرستان قرار دهیم.

وی ادامه داد: ما توانستیم از نقطه صفر آزمایشگاهی با بیش از 450 متر مربع فضا با هزینه ای معادل 220 میلیارد ریال دایر کنیم.

ورزی افزود: ما احساس کردیم در استان به آزمایشگاهی نیاز است که علاوه بر آزمایش های معمول امکان انجام آزمایش های تخصصی را نیز داشته باشد که در نقاط خاص و آزمایشگاه های خاصی در کشور قابل انجام است که با توجه به تجربه علمی و عملی که در استان وجود دارد در اینجا دایر کنیم.

نماینده هیئت مؤسس آزمایشگاه تخصصی اساتید عنوان کرد: ما تحت تحریم های شدیدی هستیم و دولت محدودیت های زیادی از نظر مالی دارد و به نظر می رسد در هر حیطه مکلف هستیم اگر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش کارهای علوم پزشکی هزینه بر است

گسترش کارهای علوم پزشکی هزینه بر است