مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 13:152021-07-14پزشكي

چه زمانی بهداشت و درمان توسعه یافته داریم؟


قائم مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: زمانی می گوییم از نظر بهداشت و درمان توسعه یافته هستیم که هیچ بیماری از استان برای درمان یا تشخیص به دیگر استان ها سفر نکند.

- ایسنا/لرستان قائم مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: زمانی می گوییم از نظر بهداشت و درمان توسعه یافته هستیم که هیچ بیماری از استان برای درمان یا تشخیص به دیگر استان ها سفر نکند.

علی فرهادی در مراسم افتتاحیه آزمایشگاه تخصصی اساتید در خرم آباد، اظهار کرد: برای توسعه استان و کشور شاخص های مختلفی از نظر اقتصادی، اجتماعی و بهداشتی مطرح می شود.

وی ادامه داد: اولین شاخص بهداشتی میزان دسترسی مردم به خدمات و تجهیزات پیشرفته است، ما بررسی کنیم استان ما در این شاخص ها چقدر ضعیف است.

فرهادی افزود: 670 خانه بهداشت داریم، یعنی در کورترین نقاط استان امکان دسترسی به امکانات بهداشتی اولیه وجود دارد، اما در برخی از شاخص ها مانند سرانه تخت بیمارستانی وضعیت خوبی نداریم، از زمانی که دکتر نیکبخت آمدند، یکی از دغدغه های ما بحث پروژه های عمرانی بود که نزدیک به دو سالی بود متوقف شده بودند.

قائم مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان تصریح کرد: برای اینکه زیرساخت ها را ارتقا دهیم برنامه ریزی هایی شد که در اواخر اسفند 98 با کرونا مواجه شدیم و تمام ذهن ما درگیر کنترل این بیمار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه زمانی بهداشت و درمان توسعه یافته داریم؟

چه زمانی بهداشت و درمان توسعه یافته داریم؟