مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 13:152021-07-14سياسي

امکانات تشخیصی لرستان ضعیف است


نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: چرا باید امکانات تشخیصی ما بسیار ضعیف باشد که مریض ها در استان های همجوار سرگردان باشند.

- ایسنا/لرستان نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: چرا باید امکانات تشخیصی ما بسیار ضعیف باشد که مریض ها در استان های همجوار سرگردان باشند.

دکتر یحیی ابراهیمی در مراسم افتتاحیه آزمایشگاه تخصصی اساتید در خرم آباد، اظهار کرد: در هر جامعه ای که پیشرفته است اساس کار حوزه سلامت و امنیت است.

وی با اشاره به این که در لرستان منابع طبیعی و خدادادی، نیروی انسانی زیادی داریم، عنوان کرد: اگر موقعیت لرستان را در تمام زمینه ها با استان ها همجوار مقایسه کنیم، در حوزه بهداشت و درمان امکانات بهداشتی و درمانی ما در مقایسه با استانی هایی مانند اصفهان، کرمانشاه، خوزستان و .

با توجه به جمعیتی که داریم، چه اتفاقی افتاده که در لرستان با نزدیک به یک میلیون و 800 هزار نفر جمعیت نباید حتی یک دستگاه سیتی آنژوگرافی داشته باشیم.

ابراهیمی با اشاره به این که چرا باید امکانات تشخیصی ما بسیار ضعیف باشد که مریض ها در استان های همجوار سرگردان باشند، تصریح کرد: آیه قرآن داریم که سرنوشت هیچ قومی تغییر نمی کند تا زمانی که خودمان نخواهیم، تا زمانی که برآیند فکری ما براساس معیارهای چپ و راست، طایفه باز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکانات تشخیصی لرستان ضعیف است

امکانات تشخیصی لرستان ضعیف است