مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 13:152021-07-14حوادث

موسوی: تعطیلی540 روزه مرکز نگهداری از معتادان متجاهر مازندران


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری مازندران با انتقاد از تعطیلی طولانی مدت مرکز ماده 16 استان، گفت: آغاز به کار مجدد این مرکز در حوزه وظایف بهزیستی و استانداری مازندران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، از سرگیری فعالیت مراکز ماده 16 استان مازندران برای مقابله با اعتیاد باید به یکی از دغدغه های جدی ارگان ها و نهادهای مقابله با مواد مخدر تبدیل شده شود.

وجود معتادان متجاهر و نبود مراکزی که پس از جمع آوری به این مراکز منتقل شوند یکی از دغدغه های جدی است که در جلسات مختلف توسط فرمانده انتظامی استان مازندران هم مورد بحث قرار گرفته است.

سیدمرتضی موسوی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری مازندران هم وارد گود منتقدان تعطیلی طولانی مدت مرکز ماده 16 استان مازندران شده و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از موضوعات مهمی که پس از شیوع بیماری کرونا به جد پیگیر آن هستیم راه اندازی مراکز ترک اعتیاد در استان است.

وی گفت: تنها مرکز بازپروری ترک اعتیاد مازندران در قاجارخیل یک سال و چند ماه تعطیل است و دستگاه های مربوطه استان نتوانستند کار در این مراکز را مجددا شروع کنند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری مازندران با اشاره به فعالیت همه مراکز ماده 16 کشور در استان ها،گفت: مازندران جز پنج استانی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسوی: تعطیلی540 روزه مرکز نگهداری از معتادان متجاهر مازندران

موسوی: تعطیلی540 روزه مرکز نگهداری از معتادان متجاهر مازندران