مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 13:352021-07-14سياسي

تسریع در واکسیناسیون کاهش آمار فوتی ها در کشور را به همراه دارد


رییس جمهور ابراز امیدواری کرد با واکسینه شدن جامعه هدف بالای 60 سال در کشور و همچنین بیماران زمینه ای و مشاغل پرخطر طی روزهای باقیمانده از فعالیت دولت ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، جلسه روسای کمیته های تخصصی ستاد ملی مقابله با در سراسر کشور درحال انجام است، افراد بالای 60 سال از شنبه می توانند با مراجعه به سامانه واکسیناسیون نسبت به ثبت نام خود برای دریافت واکسن اقدام نمایند.

کمیته بهداشت و درمان همچنین با اشاره به وضعیت حاد برخی از استان های جنوبی و شرقی کشور از نظر شیوع ویروس هندی (دلتا ویروس)، تاکید کرد که با هدف ممانعت از شیوع این ویروس به دیگر مناطق کشور و مهار آن در استان های درگیر، افراد بالای 50 سال نیز در این استانها واکسن دریافت خواهند کرد.

رییس جمهور با تشکر از تلاش های انجام شده از سوی دستگاه های مختلف برای تامین و تولید واکسن مورد نیاز کشور، از کمیته بهداشت و درمان بخاطر اجرای قاعده مند و منظم سند ملی واکسیناسیون و همچنین واکنش سریع و بموقع در برخورد با برخی مشکلات ایجاد شده در روند انجام واکسیناسیون در نقاط مختلف کشور قدردانی کرد.

روحانی با اشاره به تسریع در عملیات واکسیناسیون با توجه به ورود واکسن داخلی به چرخه مصرف و همچنین افزایش واردات واکسن خارجی با رفع موانع موجود، ابراز امیدواری کرد با واکسینه شدن جام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع در واکسیناسیون کاهش آمار فوتی ها در کشور را به همراه دارد

تسریع در واکسیناسیون کاهش آمار فوتی ها در کشور را به همراه دارد