مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 13:452021-07-14سياسي

تلاش بنیاد علوی برای رفع محرومیت دردیشموک/بررسی مشکلات منطقه محروم آجم


دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی دیشموک گفت: رسالت بنیاد علوی توانمندسازی و محرومیت زدایی از بخش دیشموک است و انتظار داریم همه مسؤولان از این فرصت استثنایی غافل نشوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دیشموک، اسفندیار مختاری دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت دیشموک با حضور در مناطق دورافتاده و صعب العبور رودریش و پاتاوه آجم ضمن بررسی مشکلات این مناطق از نزدیک توانمندی های مردم این منطقه را مورد بررسی قرار داد.

مختاری اذعان داشت: از زمان استقرار بنیاد علوی با انتخاب سفیر این مناطق سعی کردیم بصورت کلی و ریز تمام موارد و مشکلات را بررسی و  طبق رسالت بنیاد علوی سند سازی کنیم.

وی گفت:  اگر مدیران کل و مدیران شهرستانی همکاری و تعامل داشته باشند مشکلات بخش دیشموک تا حدودی مرتفع می شود و محرومیت از منطقه خارج خواهد شد.

دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی دیشموک افزود: در همین راستا در بحث عمرانی خانه های فرسوده و قدیمی این منطقه بررسی شده و ان شاءالله بزودی مشکل ساختمان این عزیزان رفع خواهد شد و این امر بصورت مشارکتی با کمیته امداد امام خمینی ره محقق خواهد شد.

مختاری متذکر شد: در حوزه اشتغال زایی سعی کردیم توانمندی های این منطقه را بررسی و با استقرار بانک در منطقه تلاش خواهیم کرد در بحث اشتغالزایی مردم این منطقه با توجه به استعدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش بنیاد علوی برای رفع محرومیت دردیشموک/بررسی مشکلات منطقه محروم آجم

تلاش بنیاد علوی برای رفع محرومیت دردیشموک/بررسی مشکلات منطقه محروم آجم