مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 13:552021-07-14سياسي

روحانی در انتخابات 96 و در زمان ترامپ وعده لغو همه تحریم ها را داده بود


عضو کمیسیون انرژی مجلس نسبت به اظهارات امروز رییس جمهور واکنش نشان داد و گفت: آقای روحانی در انتخابات 96 در حالی که ترامپ رییس جمهور آمریکا بود به مردم ایران گفت تحریم های هسته ای را لغو کرده ام و مجدد به من رای دهید تا باقی تحریم ها را لغو کنم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مالک شریعتی، عضو کمیسیون انرژی مجلس طی گفت وگویی با اشاره به اظهار نظر امروز حسن روحانی رییس جمهور در مورد قانون اقدام راهبردی و تاثیر آن بر لغو تحریم ها، گفت: آقای روحانی در انتخابات 96 در حالی که ترامپ رییس جمهور آمریکا بود به مردم ایران گفت تحریم های هسته ای را لغو کرده ام و مجدد به من رای دهید تا باقی تحریم ها را لغو کنم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس ادامه داد: مردم از سال 96 منتظر بودند دولت سایر تحریم ها را لغو کند، در آن سال ها نه مجلس یازدهم بود و نه قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها اما عدم لغو تحریم ها را به گردن ترامپ انداخت اکنون هم تدبیر داخلی و قانون لغو تحریم ها را به عنوان مانع معرفی می کند.

وی تاکید کرد: نتیجه قانون اقدام راهبردی برای شد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس در این باره که چرا رییس جمهور می خواهد توپ عدم رفع تحریم ها را در زمین مجلس بیاندازد، اظهار داشت: مردم قضاوتشان را در انتخابات نشان دادند و به پایداری وضع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی در انتخابات 96 و در زمان ترامپ وعده لغو همه تحریم ها را داده بود

روحانی در انتخابات 96 و در زمان ترامپ وعده لغو همه تحریم ها را داده بود