مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 13:552021-07-14اجتماعي

کم هزینه ترین راه برای دست یابی به جامعه مطلوب، توجه به مدرسه است


دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: اگر بخواهم همه تجربه خود را در طی این سال ها در خصوص آموزش وپرورش جمع بندی کنم باید بگویم اگر می خواهید تمام شاخص های مطلوب یک جامعه ارتقا پیدا کند کم هزینه ترین راه توجه به مدرسه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، محمود امانی طهرانی دبیرکل شورای عالی آموزش وپرورش با حضور در یک صد و پنجاهمین جلسه شورای آموزش وپرورش استان اصفهان، اظهار داشت: حضور استاندار اصفهان در جلسات شورای آموزش و پرورش استان نشان از اهتمام ایشان برای حل مشکلات نظام آموزش و پرورش است.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش افزود: اگر بخواهم همه تجربه خود را در طی این سال ها در خصوص آموزش وپرورش جمع بندی کنم باید بگویم اگر می خواهید تمام شاخص های مطلوب یک جامعه ارتقا پیدا کند کم هزینه ترین راه توجه به مدرسه است.

وی تأکید کرد: دغدغه نیروی انسانی همیشه وجود دارد اما نباید از داشته هایمان غافل شویم چرا که کیفیت نیروهایی که در اختیار داریم برای ما بسیار مهم است و باید روی کیفیت آموزش متمرکز شویم؛ در استان اصفهان پتانسیل خوبی وجود دارد، این استان جزو 5 استان کشور است که همیشه باید مراکز آموزش ضمن خدمت مستمر داشته باشد و از این توانایی برای کمک ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کم هزینه ترین راه برای دست یابی به جامعه مطلوب، توجه به مدرسه است

کم هزینه ترین راه برای دست یابی به جامعه مطلوب، توجه به مدرسه است