مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 13:552021-07-14اقتصادي

افتتاح 60 واحد مسکن مددجویان بهزیستی در گیلان


مدیرکل بهزیستی گیلان با اشاره به واگذاری دو هزار و 57 واحد مددجویان بهزیستی در کشور گفت: از این تعداد 60 واحد مددجویان مربوط به گیلان بود که به ضورت نمادین در صومعه سرا به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از صومعه سرا، حسین  نحوی نژاد امروز در آیین واگذاری واحدهای مسکونی مددجویان در روستای قاضده این شهرستان اظهار کرد : پنج واحد مسکونی شهرستان همزمان با واگذاری دوهزار و 57 واحد مسکونی مددجویان در سراسر کشور در این شهرستان به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه این واحدهای مسکونی با کمک های بنیاد مستضعفان، قرارگاه خاتم، بنیاد مسکن، بسیج و انجمن خیرین مسکن ساز صورت گرفته، گفت: برای ساخت این واحدها دومیلیارد و800 میلیون تومان از طریق خیرین و 13 میلیارد و 800 هزار تومان از تسهیلات و سهم آورده مددجو تامین شده است.

مدیرکل بهزیستی استان گیلان با بیان اینکه به مناسبت هفته بهزیستی 60 واحد مسکونی با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد و800 میلیون تومان به میزبانی صومعه سرا به بهره برداری رسید، افزود: در راستای احداث مسکن برای مددجویان، تا پایان سال جاری 500 واحد مسکونی نیز تحویل مدد جویان می شود.

نحوی نژاد با اذعان به اینکه کمک به تامین سهم آورده مسکن معلولان و مددجویان نیازمند و فاقد مسکن جهت خرید یا احداث واحد مسکونی از جمله اقدامات این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 60 واحد مسکن مددجویان بهزیستی در گیلان

افتتاح 60 واحد مسکن مددجویان بهزیستی در گیلان