مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 14:152021-07-14بين الملل

هشدار کلیسای قدس درباره نقشه آمریکا برای تخلیه قدس از مسیحیان


سراسقف کلیسای روم ارتدوکس در بیت المقدس با اشاره به توطئه آمریکا و رژیم صهیونیستی برای تخلیه منطقه و به طور خاص فلسطین از مسیحیان گفت که مسیحیان فلسطین سرزمین خود را زیر ظلم دشمن صهیونیستی ترک نمی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مطران عطا الله حنا، سراسقف کلیسای روم ارتدوکس در بیت المقدس گفت که فلسطینیان مسیحیان در این سرزمین مقدس اصالت دارند و آنها متجاوز یا کالا وارداتی از هیچ کجای دنیا نیستند و نباید پیشنهادهای مهاجرت را بپذیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمی دانند که  مثل دیگر هموطنان با چالش ها، دشواری ها و شرایط ناسالمی روبه رو هستند؛ اما با این وجود، آنها ثابت قدم هستند و در وطن خود باقی می مانند، اصالت مسیحی و فلسطینی خود را حفظ می کنند و سرزمینشان را ترک نخواهند کرد.

سراسقف کلیسای روم ارتدوکس قدس گفت: معدود کسانی هستند که ادعا می کنند دلشان به حال مسیحیان می سوزد و از طرف آمریکا و دیگران با سم پاشی و بهانه های واهی که اصلا قابل توجیه یا پیرش نیست، تلاش می کنند مسیحیان را به مهاجرت از فلسطین و ترک سرزمینشان تشویق کنند.

وی تاکید کرد: محور صهیونیستی هیچ کاری با مسیحیت ندارد، اما درگیر یک پروژه قدیم و جدید است که هدف آن تخلیه  شرق از مسیحیان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار کلیسای قدس درباره نقشه آمریکا برای تخلیه قدس از مسیحیان

هشدار کلیسای قدس درباره نقشه آمریکا برای تخلیه قدس از مسیحیان