مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 14:252021-07-14بين الملل

حق دفاع مشروع ایران در برابر استفاده نظامی از ماهواره ها


پس از ترور شهید محسن فخری زاده دانشمند هسته ای ایران در سال گذشته، رسانه های صهیونیستی در تبلیغاتی گسترده به استفاده این رژیم از فناوری های نوین ماهواره ای برای انجام این ترور اذعان کرده و بر این اساس سعی کردند برتری خود را در این حوزه به رخ بکشند.

- پس از ترور شهید محسن فخری زاده دانشمند هسته ای ایران در سال گذشته، رسانه های صهیونیستی در تبلیغاتی گسترده به استفاده این رژیم از فناوری های نوین ماهواره ای برای انجام این ترور اذعان کرده و بر این اساس سعی کردند برتری خود را در این حوزه به رخ بکشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نورنیوز در گزارشی با آوردن این مطلب، نوشت: اطلاعات رسیده به نورنیوز همچنین حکایت از آن دارد که رژیم صهیونیستی علاوه بر این مورد در موارد دیگر نیز اقدام به سوءاستفاده از فناوری های فضایی و ماهواره ای با اهداف نظامی و تروریستی کرده که عینا نقض دستورالعمل های امنیت فضایی محسوب می شود.

در خصوص خرابکاری های مربوط به تاسیسات هسته ای نیز به نوعی همین ادعاها مطرح شد، که آنجا نیز نهاد مربوطه یعنی آژانس بین المللی انرژی اتمی اراده ای جهت حفاظت از زیرساخت های اتمی یکی از اعضای خود یعنی ایران از خود نشان نداد.

بر این اساس، بدیهی است کشورهایی از جمله ایران که هدف این اقدامات تروریستی قرار گرفته اند بر اساس حق دفاع مشروع این ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حق دفاع مشروع ایران در برابر استفاده نظامی از ماهواره ها

حق دفاع مشروع ایران در برابر استفاده نظامی از ماهواره ها