مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 15:052021-07-14اقتصادي

دولت بدهی تامین اجتماعی را پرداخت کند


نماینده سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس با بیان اینکه دولت باید بدهی تامین اجتماعی را پرداخت کند، گفت: دولت 500هزار میلیارد تومان برای طرح همسان سازی می بایست تامین و پرداخت کند.

- ، عباس گلرو بعد از ظهر چهارشنبه در نشست خانه کارگر سمنان با موضوع هفته تأمین اجتماعی و مطالبات کارگری و بازنشستگی، با اشاره به اینکه طبق برنامه ششم توسعه دولت باید 500 هزار میلیارد ریال به اجرای طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان اختصاص دهد، بیان کرد: پرداخت این مبلغ در رفع مشکلات مستمری بگیران تأمین اجتماعی مؤثر است.

وی با بیان اینکه دولت رقمی به سازمان تأمین اجتماعی بدهی دارد، افزود: دولت موظف است رابطه کارگر و کارفرما را بر اساس عدالت تعیین کند تا از بروز اختلاف طبقاتی جلوگیری شود از سوی دیگر کارگرها ضعیف ترین اقشار جامعه محسوب می شوند که در شرایط حساس مانند انتخابات پشتیبان نظام هستند از سوی دیگر دولت نیز باید بستر عدالت برای آنان را فراهم کنند.

نماینده مردم سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جایگاه کارگر در توسعه اقتصادی در زمینه تولید، ابراز داشت: کار و کارگر ارزش و نیاز جامعه محسوب می شود در نتیجه باید موضوع معیشت این قشر پیگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت بدهی تامین اجتماعی را پرداخت کند

دولت بدهی تامین اجتماعی را پرداخت کند