مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 15:352021-07-14اجتماعي

موانع حوزه راهنمایی و رانندگی در پل دختر رفع شود


اداره راه داری نسبت به رفع موانع و مشکلات حوزه راه ها و راهنمایی رانندگی در این شهرستان اقدام کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پلدختر، نادیا امرایی روز چهارشنبه در جلسه شورای ترافیک شهرستان پل دختر اظهار کرد:احداث معبر جداکننده و بلوار به عرض 50 سانتی متر از میدان امید تا میدان جهاد و احداث سرعت کاه مناسب در حد فاصل تقاطع خیابان سلمان فارسی و مسجد امیرالمومنین(ع) در شهر پل دخترلازم است.

 وی افزود: پس از بررسی های لازم از سوی اداره راهنمایی رانندگی ، شهرداری ، فرمانداری و دفتر فنی استانداری لرستان نسبت به احداث سرعت کاه در نقاط مورد نیاز در این شهرستان اقدام شود.

معاون فرماندارپل دختر گفت: سرعت کاه پلاستیکی روستای وره زرد در محل قبلی آن احیا شود و بریدگی باند کندرو در بلوار خلیج فارس پل دختر توسط دفتر فنی بررسی شود.

وی بر اجرای رفیوژ در ورودی شهر پل دختر به طول 100 متر توسط شهرداری تاکیدکرد و از اداره راهداری خواست در اسرع وقت نسبت به بازگشایی پل های مسدود شده در روستای افرینه اقدام کند.

امرایی یادآورشد: اداره راه داری پل دختر،نسبت به انجام مکاتبات جهت اعزام نیروی راهور به شهر معمولان اقدام کند وبرای خط کشی آسفالت حدفاصل روستای بن کشکه  تا چم حیدر با عوامل شهرستان دوره و چگنی مکاتبه صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موانع حوزه راهنمایی و رانندگی در پل دختر رفع شود

موانع حوزه راهنمایی و رانندگی در پل دختر رفع شود