مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 16:052021-07-14سياسي

تخریب مغازه و رستوران در خواجه مراد با حکم قضایی انجام شد


مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: با توجه به اینکه حکم تخلیه به اضافه خلع ید مغازه و رستوران و قلع وقمع آن صادرشده بود، - سید محمد فتحی در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد، در خصوص تخریب غرفه های بقعه خواجه مراد اظهار کرد: عرصه خواجه مراد ملک آستان قدس رضوی است، مطابق اسناد موجود در پرونده آستان قدس رضوی رابطه استیجاری بین بقعه و آستان قدس پیش از سال های 1360 وجود دارد و اجاره نیز پرداخت شده است، طبق روال معمول پس از اتمام مدت قرارداد اجاره اسناد، اجاره رسمی بین بقعه و آستان قدس رضوی تجدید شده است.

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: قرارداد اجاره عادی بین بقعه و آقای حسن خزاعی فرد در سال های 70 و بعدازآن وجود دارد که بر اساس قرارداد اجاره یک باب دکه به اجاره نامبرده واگذارشده و در سال 83 بر اساس رأی دادگاه حکم به تخلیه دکه مورد اجاره صادرشده است.

وی افزود: خزاعی فرد مستأجر یک دکه بود که بر اساس حکم دادگاه در سال 83 محکوم به تخلیه شده است ولی به جهت تمکین در پرداخت مال الاجاره، قرارداد اجاره با وی تمدیدشده ست.

فتحی ادامه داد: متأسفانه پس ازآن بدون اجازه نسبت به قطع درخت چندین ساله که سایه آن بالای همان دکه بود اقدام و بدون اجازه بقعه ساخت وساز را شروع کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب مغازه و رستوران در خواجه مراد با حکم قضایی انجام شد

تخریب مغازه و رستوران در خواجه مراد با حکم قضایی انجام شد