مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 16:152021-07-14فناوري

سرمایه گذاری یک هزار میلیارد تومانی ایرانسل در گیلان


مدیرعامل ایرانسل با اشاره به سرمایه گذاری یک هزار میلیارد تومانی در گیلان گفت: در سال جاری 100 میلیارد تومان برای شهر رشت در حوزه مخابراتی پیش بینی شده است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مدیرعامل ایرانسل امروز در دیدار با ارسلان زارع استاندار گیلان، سید محمد احمدی شهردار رشت و فرزاد توکلی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان با اشاره به سرمایه گذاری یک هزار میلیارد تومانی اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در گیلان اظهار کرد: با وجود محدودیت ها، امسال 100 میلیارد تومان سرمایه گذاری برای شهر رشت در حوزه مخابراتی پیش بینی شده است.

وی با اشاره به راه اندازی شبکه نسل پنجم تلفن همراه، برای نخستین بار در ایران توسط ایرانسل گفت: به زودی سایت 5G ایرانسل در رشت نصب و راه اندازی شود که شهروندان می توانند از خدماش بهره مند شوند.

ارسلان زارع استاندار گیلان نیز با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه مخابرات اظهار کرد: سرمایه گذاری بالغ بر 1000 میلیارد تومانی ایرانسل در گیلان نشان از شناخت جامعه هدف دارد و با توجه به تراکم جمعیتی این استان و گردشگرپذیر بودن آن، توسعه زیرساخت ها مطالبه ای عمومی است.

سید محمد احمدی شهردار رشت نیز با اشاره به ارائه خدمات شهر هوشمند، خدمات سازمانی و خدمات دیتاسنتر و پردازش ابری توسط ایرانسل، خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری یک هزار میلیارد تومانی ایرانسل در گیلان

سرمایه گذاری یک هزار میلیارد تومانی ایرانسل در گیلان