مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 16:152021-07-14سياسي

ابتکار ماسالی ها با برگزاری جشن عروسی هیئتی


واحد خواهران هیئت روضه الحسین (ع) ماسال با برگزاری جشن عروسی هیئتی گامی مهم در جهت ترویج فرهنگ ازدواج آسان و تشکیل نهاد مقدس خانواده برداشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ماسال، هرساله در سالروز ازدواج حضرت ماسال در قالب هیئت فرهنگی-مذهبی روضه الحسین (علیه السلام) هرساله با نزدیک شدن به ایام سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) با اجرای جشن عروسی هیئتی تشکیل خانواده رفقای هیئتی خود را جشن می گیرند.

این اتفاق که یکی از وقایع بدیع و جالب این شهرستان است در روز گذشته توسط واحد خواهران هیئت روضه الحسین (علیه السلام) ماسال برگزار و با استقبال کم نظیر مردم ماسال مواجه شد.

  استفاده از ظرفیت ها؛ شاخصه هیئت طراز انقلاب سید محمدحسین سید اخلاقی، مسؤول اجرایی هیئت روضه الحسین (علیه السلام) شهرستان ماسال در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به نقش کلیدی هیئات در تعیین روش زندگی مردم اظهار کرد: شاید بتوان هیئت را جز محدود مجموعه های مردمی ولی جریان ساز پس از انقلاب برشمرد که می تواند از مردم تشکیل شده، با مردم ترقی کند و در مردم جریان بسازد و موجب پویایی جامعه شود.

به گفته مسؤول اجرایی هیئت روضه الحسین (ع) ماسال هرساله به مناسبت ازدواج حضرت امیرالمؤمنین (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت این سنت حسنه با دعوت از نوعروسان جش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتکار ماسالی ها با برگزاری جشن عروسی هیئتی

ابتکار ماسالی ها با برگزاری جشن عروسی هیئتی