مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 17:052021-07-14حوادث

درگیری مسلحانه پلیس اصفهان با سوداگران مرگ در تاریکی شب


فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف 886 کیلو و 370 گرم انواع مواد مخدر در عملیات مسلحانه شب گذشته ماموران پلیس مبارزه بامواد مخدر این فرماندهی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا میرحیدری اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان جنوبی با اشراف بالای اطلاعاتی از تردد سوداگران مرگ در یکی از محورهای فرعی شهرستان نایین مطلع و بلافاصله موضوع را به پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان اطلاع دادند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: بلافاصله گروهی ازماموران مجرب پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان نیز وارد عمل شدند و یک وانت مزدا متعلق به سوداگران مرگ را که در محور فرعی نایین-انارک تردد می کرد شناسایی کردند.

وی ادامه داد: ماموران برای توقف خودرو و دستگیری قاچاقچیان وارد عمل شدند که سوداگران مرگ در تاریکی شب به سمت پلیس تیراندازی و درگیر شدند.

میرحیدری اظهار داشت: سرانجام پس از درگیری متقابل و تیراندازی پلیس به سوی سوداگران مرگ ، قاچاقچیان که عرصه را برخود تنگ دیدند خودروی حامل مواد را رها و در تاریکی شب متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در بازرسی از وانت مزدا 860 کیلو و 400 گرم تریاک، 13 کیلو و 740 گرم مرفین و 12 کیلو و 230 گرم هرویین کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگیری مسلحانه پلیس اصفهان با سوداگران مرگ در تاریکی شب

درگیری مسلحانه پلیس اصفهان با سوداگران مرگ در تاریکی شب