مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 17:502021-07-14سياسي

اقامه نماز جمعه به برکت خون شهدا و زحمات امام (ره) بود


امام جمعه بیجار با اشاره به اینکه نماز جمعه برای مردم نعمت محسوب می شود، این نعمت را از برکت خون شهدا و زحمات امام خمینی (ره) دانست.

- ایسنا/کردستان امام جمعه بیجار با اشاره به اینکه نماز جمعه برای مردم نعمت محسوب می شود، این نعمت را از برکت خون شهدا و زحمات امام خمینی (ره) دانست.

دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیجار در سال جاری عصر چهارشنبه (23 تیرماه) در مجتمع امیرنظام شهر بیجار برگزار شد.

حجت الاسلام علی مرادی امام جمعه بیجار در ابتدای سخنان خود فرارسیدن ماه ذی الحجه را تبریک گفت و اظهار کرد: ماه ذی الحجه ماه شادی اهل بیت و اعیاد نورانی قربان و غدیر است.

وی به حضور مردم ولایت مدارکهن دیار گروس در انتخابات اشاره کرد و گفت: مردم شهرستان بیجار با حضور 62 درصدی خود در انتخابات حماسه به یاد ماندنی را به نمایش گذاشتند؛ به تمامی برگزار کنندگان انتخابات و مردم خسته نباشید و خداقوت عرض می کنم.

وی با اشاره به در پیش بودن سالگرد اولین اقامه نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد: شهر بیجار جزو معدود شهرهایی بود که از نعمت برگزاری نماز جمعه برخوردار بود و اکثر شهرها و مراکز استان ها فاقد اقامه نماز جمعه بود که به برکت خون شهدا و زحمات امام خمینی (ره) در پایتخت توسط مرحوم آیت الله طالقانی برای اولین بار اقامه شد و شهرهای د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقامه نماز جمعه به برکت خون شهدا و زحمات امام (ره) بود

اقامه نماز جمعه به برکت خون شهدا و زحمات امام (ره) بود