مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 18:452021-07-14حوادث

روایت «خانم کماندو» از چالش های اطفای آتش در ارتفاعات نارک گچساران


خانم کماندویی که به گفته کمک خلبان از بالگرد در محل آتش سوزی جنگل های نارک گچساران و در نقطه صعب العبور پرید تا به کمک نیروهای منابع طبیعی و محیط زیست برای اطفای آتش بشتابد؛ - روایت خانم کماندو از چالش های اطفای آتش در ارتفاعات نارک گچساران ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد خانم کماندویی که به گفته کمک خلبان از بالگرد در محل آتش سوزی جنگل های نارک گچساران و در نقطه صعب العبور پرید تا به کمک نیروهای منابع طبیعی و محیط زیست برای اطفای آتش بشتابد؛ زن کوهنوردی که در میان تعجب همگان و با وجود مخالفت نیروهای داوطلب از همراهی کردن او، شجاعت به خرج داده و پا به پای مردان برای خاموش کردن آتش کمک کرده است.

رقیه رحمانی، بانوی 44 ساله گچسارانی به ایسنا گفته، وسعت آتش سوزی، مهار آن را سخت کرده و درد آنست که جلوی چشمانمان درختان جنگلی بلوط با نارک و خامی با پوشش غنی و پر پشت سوخت و کاری از دستمان ساخته نبود.

آنچه حاصل تلاششان بعد از یک روز کاری سخت است پاهای تاول زده و کوه غمی است که بر دوششان سنگینی می کند؛ وقتی دید بیش از 100 هزار درخت بلوط کهنسال و کوچک سوخت و او تنها توانست برایشان گریه کند.

جنگلهای زاگرس با خاک یکسان شده فقط به خاطر اتش زدی عمدی یک عده بیمار و دارای مشکلات خانوادگی؛ الله اعلم اما آنچه مشخص است طبیعت انتقام خود را می گیرد و خدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت «خانم کماندو» از چالش های اطفای آتش در ارتفاعات نارک گچساران

روایت «خانم کماندو» از چالش های اطفای آتش در ارتفاعات نارک گچساران