مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 18:452021-07-14اقتصادي

تفکیک آب آشامیدنی از آبیاری فضای سبز بر اساس سند کم آبی استان


استاندار قم با اشاره به اهمیت تدوین سند سازگاری کم آبی استان قم تصریح کرد: بر اساس این سند، آب آشامیدنی از آب مربوط به آبیاری فضای سبز تفکیک خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست در مراسم افتتاح و آغاز عملیات عمرانی برخی پروژه های شهری با بیان این که فضای سبز و بوستان ها دارای کارکردهای چندگانه است اظهار کرد: کارکردهای زیست محیطی، فرهنگی و گردشگری بوستان ها و فضای سبز برای سرگرمی خانواده ها و غنی سازی اوقات فراغت آنان یک نیاز اساسی و مبرم است.

وی با تقدیر از همه دست اندرکاران افزایش سهم فضای سبز شهر قم و افرادی که در حفظ کاربری باغ های این شهر نقش داشته اند گفت: از بین رفتن فضای سبز و باغ های شهر برای ما مهم است و در این زمینه نیز هشدارهای مختلف اصحاب رسانه جای قدردانی دارد.

استاندار قم با بیان این که خانه های بزرگی در داخل شهر و بافت تاریخی قم وجود دارد که باید فضای سبز آن ها مورد توجه قرارگرفته و حفظ شود خاطرنشان کرد: افزایش مراکز تفریحی، بوستان ها و پارک ها بویژه در مناطق دو و شش شهری باید در دستور کار باشد، ضمن آن که ساماندهی اطراف بوستان جوان نیز یک ضرورت است.

وی خواستار رعایت استانداردها در فضاهای تفریحی و شهربازی ها شد و افزود: البته باید توجه داشت که موضوع رعایت ایمنی و استانداردهای فضاهای تفریحی و شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکیک آب آشامیدنی از آبیاری فضای سبز بر اساس سند کم آبی استان

تفکیک آب آشامیدنی از آبیاری فضای سبز بر اساس سند کم آبی استان