مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 18:552021-07-14سياسي

دولت سیاست مورد نظر خود را در برجام اجرا کرد/ دروغ پردازی فایده ای ندارد


نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت سیاست مورد نظر خود را در برجام اجرا کرد گفت: آقای روحانی دنبال تطهیر خود و بر جا گذاشتن خاطره خوش در اذهان مردم است، - هادی بیگی نژاد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان در پاسخ به اظهار رییس جمهور در آخرین جلسه هیأت دولت مبنی بر بی تقصیری دولت در پذیرفتند و اعلام کردند که به آن خوش بین نیستند افزود: دولت بدون نظر مقام معظم رهبری به مواردی چون برجام، سند 2030 و FATF ورود کرد و در همه این موارد نظر رهبری مشخص بود اما دولت کار خودش را کرد و نتیجه آن هم چیزی نبود جز شکست.

نماینده مردم ملایر در خانه ملت تصریح کرد: مقام معظم رهبری بارها و بارها نسبت به بدعهدی آمریکا و لزوم هوشیاری نسبت به این مسئله هشدار داده بودند اما دولت نسبت به این مسائل بی تفاوت و بی توجه بود.

وی ادامه داد: همه سیاست ها در دست دولت نیست اما دولت در برجام سیاست خود را اجرا کرد و پس از آن گفت همه نظام در آن دخیل هستند، وقتی هم که مشخص شد برجام فایده ای برای کشور ندارد، به دروغ اعلام کرد که دولت تنها مجری بوده است! بیگی نژاد با بیان اینکه دروغ پردازی راه به جایی نمی برد خاطرنشان کرد: آقای روحانی دنبال تطهیر خود و بر جا گذاشتن خاطره خوش در اذهان مردم است، اما گذشته همه افراد مشخص است و نمی توان مردم را فریب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیاست مورد نظر خود را در برجام اجرا کرد/ دروغ پردازی فایده ای ندارد

دولت سیاست مورد نظر خود را در برجام اجرا کرد/ دروغ پردازی فایده ای ندارد