مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 19:302021-07-14حوادث

روایت «خانم کماندو» از چالش های خاموش کردن آتش در ارتفاعات نارک گچساران


خانم کماندویی که به گفته کمک خلبان از بالگرد در محل آتش سوزی جنگل های نارک گچساران و در نقطه صعب العبور پرید تا به کمک نیروهای منابع طبیعی و محیط زیست برای اطفای آتش بشتابد؛ - روایت خانم کماندو از چالش های خاموش کردن آتش در ارتفاعات نارک گچساران ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد خانم کماندویی که به گفته کمک خلبان از بالگرد در محل آتش سوزی جنگل های نارک گچساران و در نقطه صعب العبور پرید تا به کمک نیروهای منابع طبیعی و محیط زیست برای اطفای آتش بشتابد؛ زن کوهنوردی که در میان تعجب همگان و با وجود مخالفت نیروهای داوطلب از همراهی کردن او، شجاعت به خرج داده و پا به پای مردان برای خاموش کردن آتش کمک کرده است.

رقیه رحمانی، بانوی 44 ساله گچسارانی به ایسنا گفته، وسعت آتش سوزی، مهار آن را سخت کرده و درد آنست که جلوی چشمانمان درختان جنگلی بلوط با نارک و خامی با پوشش غنی و پر پشت سوخت و کاری از دستمان ساخته نبود.

آنچه حاصل تلاششان بعد از یک روز کاری سخت است پاهای تاول زده و کوه غمی است که بر دوششان سنگینی می کند؛ وقتی دید بیش از 100 هزار درخت بلوط کهنسال و کوچک سوخت و او تنها توانست برایشان گریه کند.

جنگلهای زاگرس با خاک یکسان شده فقط به خاطر اتش زدی عمدی یک عده بیمار و دارای مشکلات خانوادگی؛ الله اعلم اما آنچه مشخص است طبیعت انتقام خود را می گیرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت «خانم کماندو» از چالش های خاموش کردن آتش در ارتفاعات نارک گچساران

روایت «خانم کماندو» از چالش های خاموش کردن آتش در ارتفاعات نارک گچساران