مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 تیر 1400 ساعت 01:552021-07-14اجتماعي

گلستان در آماده باش کامل قرار گرفت


سرپرست مدیریت بحران استانداری گلستان گفت که همه دستگاه های متولی استان و عضو ستاد بحران به دلیل پیش بینی وقوع سیل احتمالی در وضعیت آماده باش کامل قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، رسول حسام عصر چهارشنبه در جلسه آمادگی با تغییرات جوی استان اظهار داشت: علاوه بر آماده باش نیروها، تلاش می شود در صورت وقوع این حادثه قهری و به راه افتادن سیلاب یا آبگرفتگی در معابر از همه تجهیزات موجود برای به حداقل رساندن خسارت ها استفاده گردد.

بر اساس اعلام مدیرکل هواشناسی گلستان و طبق پیش بینی انجام شده از شامگاه امشب (چهارشنبه) بارش های رگباری و رعد و برق، وزش باد شدید و کاهش نسبی دما در استان به وقوع خواهد پیوست.

نوربخش داداشی گفت: با ورود سامانه بارشی، احتمال بارش های نقطه ای افزایش می یابد و آبگرفتگی برخی معابر و افزایش روان آب ها در نقاط مستعد دور از انتظار نیست.

وی بیان کرد: بر اثر فعالیت این سامانه، ارتفاع امواج در دریای خزر به حدود 2 متر و سرعت وزش تندباد دریایی به 50 کیلومتر در ساعت خواهد رسید.

نوربخش داداشی اظهار داشت: تا روز شنبه باد شدید در استان به ویژه مناطق ساحلی خواهد وزید و تردد قایق های صیادی و گردشگری تا چند روز آینده خطرناک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلستان در آماده باش کامل قرار گرفت

گلستان در آماده باش کامل قرار گرفت