مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 تیر 1400 ساعت 02:252021-07-14سياسي

شهرداری تیران و کرون پنج تُن علوفه به حیات وحش قمیشلو اهدا کرد


نماینده مجمع فعالان زیست محیطی ایران و مدیرعامل انجمن دوستداران محیط زیست تیران و کرون گفت: شهرداری در قالب نذر طبیعت برای حیات وحش قمیشلو 24هزار لیتر آبرسانی و پنج تن علوفه اهدا کرد.

- اظهار داشت: شهرداری و شورای شهر تیران و کرون با همکاری شماری از دوستداران طبیعت در اقدامی خیرخواهانه حدود پنج تُن علوفه خشک به وحوش پارک ملی و پناهگاه حیات وحش قمیشلو اهدا کردند که روز گذشته (چهارشنبه) به پاسگاه محیط بانی قلعه یاور این منطقه تحویل شد.

وی افزود: تاکنون با کمک شهرداری در دو مرحله 24 هزار لیتر برای حیات وحش قمیشلو آبرسانی شده و این روند در قالب نذر طبیعت ادامه خواهد داشت.

نماینده مجمع فعالان زیست محیطی ایران در شهرستان تیران و کرون با اشاره به اهدا افزون بر چهار تُن علوفه با کمک مردم و دوستداران محیط زیست در روزهای اخیر، خاطرنشان کرد: در شرایط خشکسالی که بی آبی و فقر پوشش گیاهی جان گونه های حیات وحش را تهدید می کند، علوفه های پرس شده و سالم تهیه شده تا با راهنمایی کارشناسان محیط زیست و محیط بانان در محل های تعیین شده که احتمال خروج حیوانات وجود دارد، علوفه ریزی شود.

دادخواه اضافه کرد: صدها رأس گونه علف خوار از جمله آهو در پی خشکسالی منطقه را ترک کردند که شاید نیمی از آنها دوباره به پناهگاه بازنگردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری تیران و کرون پنج تُن علوفه به حیات وحش قمیشلو اهدا کرد

شهرداری تیران و کرون پنج تُن علوفه به حیات وحش قمیشلو اهدا کرد