مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 تیر 1400 ساعت 02:252021-07-14سياسي

دو طرح کلان به تصویب رسید


دبیر کل شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری از تصویب دو طرح کلان خبر داد.

- دبیر کل شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری از تصویب دو طرح کلان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر عبدالحسین رحیمی در حاشیه دویست و چهلمین جلسه کمیسیون دائمی شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در این جلسه دو طرح ملی بسیار مهم را بررسی کرده و به تصویب رساندیم، افزود: این طرح ها قبلا به دبیرخانه شورای عتف ارسال شده و مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته و اصلاح شده بود.

و ی بررسی طرح کلان ملی توسعه فناوری های کلیدی حوزه دریایی با اولویت زیر سطحی را از جمله این طرح ها دانست و اظهار کرد: این طرح قبلا سابقه ای در شورای عتف داشته است و در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت و درنهایت به تصویب اعضا رسید.

رحیمی طرح مدیریت مالی هوشمند کشور را از دیگر طرح های مورد بررسی در این جلسه عنوان کرد و یاداور شد: به منظور تامین مالی این طرح هماهنگی هایی با وزارت اقتصاد و دارایی، سازمان برنامه و بودجه و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، انجام و توافقاتی در این زمینه حاصل شد.

دبیر کل شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری تاکید کرد: این طرح اولین نوع از طرح هایی است که برای بودجه ریزی مالی و اقتصادی کشور برنامه ریزی شده است و این برای نظام جمهوری اسلامی ایران با اهمیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو طرح کلان به تصویب رسید

دو طرح کلان به تصویب رسید