مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 تیر 1400 ساعت 03:452021-07-15پزشكي

نوسازی ناوگان اتوبوسرانی صدرا


با همکاری شهرداری شیراز و دانشگاه علوم پزشکی استان فارس 5 دستگاه اتوبوس جدید خریداری و بزودی به ناوگان حمل و نقل شهر صدرا افزوده خواهد شد.

- ایسنا/فارس شهردار صدرا گفت: با همکاری شهرداری شیراز و دانشگاه علوم پزشکی استان فارس 5 دستگاه اتوبوس جدید خریداری و بزودی به ناوگان حمل و نقل شهر صدرا افزوده خواهد شد.

بهزاد پرنیان گفت: در سال های گذشته ناوگان حمل و نقل عمومی شهر صدرا شایسته مردم صدرا نبود، در همین راستا در سال 98 تعداد 5 دستگاه اتوبوس و 10 دستگاه مینی بوس به سیستم حمل و نقل اضافه کردیم، اما این تعداد پاسخگوی نیاز شهروندان و حجم بالای تقاضای استفاده ازاتوبوس نبود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شهرداری صدرا، او افزود: اواخر سال 99 به مردم قول دادیم که هم ناوگان تاکسیرانی را فعال و هم تعداد اتوبوس ها را افزایش دهیم که خوشبختانه در انتهای سال 99 با حمایت های استاندار فارس تعداد 4 دستگاه اتوبوس به ارزش 16 میلیارد تومان خریداری شد، همچنین مجوز خرید یکصد دستگاه تاکسی نیز اخذ شد، که تعداد 30 دستگاه تاکسی مراحل پایانی واگذاری را طی می کند و در روزهای گذشته تعدادی از آن ها به شهر صدرا رسیده است که پس از صدور پروانه فعالیت و تصویب نرخنامه فعالیت خود را آغاز می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوسازی ناوگان اتوبوسرانی صدرا

نوسازی ناوگان اتوبوسرانی صدرا