مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 تیر 1400 ساعت 04:352021-07-15حوادث

مهار حریق ارتفاعات جنگلی مهکویه شهرستان فیروز آباد


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس گفت: آتش سوزی ارتفاعات جنگلی منطقه مهکویه و نیز جنگل های ارتفاعات روستای بیروکان مشهور به کوه سرخ بخش میمند شهرستان فیروز آباد با تلاش نیروهای منابع طبیعی و مردم محلی و طبیعت دوست مهار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، عبدالحسن صمدنژاد گفت: این آتش سوزی حوالی ساعت 11 صبح شروع و در ساعت 23 دیشب اطفا گردید.

وی اظهار داشت: پس از گزارشات دریافت شده بلافاصله نیروهای منابع طبیعی به این مناطق اعزام و در نهایت با تلاش بی وقفه نیروهای امدادی، آتش سوزی مهار و تحت کنترل قرار گرفت.

مدیر کل منابع طبیعی وآبخیزداری فارس با حضور در عملیات مهار این حریق گفت: با جایگزین شدن نیروهای جدید، عملیات پایش و رصد منطقه حریق از ساعت 3 بامداد تا ظهر امروز در منطقه انجام گرفت.

وی افزود: در حال حاضر نیز تعدادی از نیروهای اطفاء حریق به منظور اطمینان از خاموش شدن کامل آتش و نیز جلوگیری از شعله ور شدن مجدد حریق در منطقه حضور دارند.

  صمدنژاد با اشاره به حضور تاثیرگذار نیروهای هنگ امداد طبیعت اداره کل و شهرستان های فیروزآباد، کوار، شیراز، سروستان، فراشبند، نیروهای محیط زیست فیروزآباد، بخشدار میمند، هلال احمر، پایگاه اورژانس در این عملیات از مردم طبیعت دوست  شیراز، فیروزآباد و روستاهای همجوار جهت همکاری خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهار حریق ارتفاعات جنگلی مهکویه شهرستان فیروز آباد

مهار حریق ارتفاعات جنگلی مهکویه شهرستان فیروز آباد