مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 تیر 1400 ساعت 04:402021-07-15دانش

تلاش محققان برای تولید خمیر رسانا در مدارهای الکترونیکی


گروهی از محققان یکی از شرکت های فناور با حضور در یکی از چالش های ستاد نانو موفق به تولید مرکب جوهرافشان رسانا شدند و با این موفقیت توانستند با راه اندازی این شرکت نسبت به توسعه خمیر رسانا به منظور استفاده در مدارهای الکترونیکی اقدام کنند.

- گروهی از محققان یکی از شرکت های فناور با حضور در یکی از چالش های ستاد نانو موفق به تولید مرکب جوهرافشان رسانا شدند و با این موفقیت توانستند با راه اندازی این شرکت نسبت به توسعه خمیر رسانا به منظور استفاده در مدارهای الکترونیکی اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر آتشه سلیمانی گرگانی، مدیرعامل این شرکت فناور با بیان اینکه ما بعد از تولید مرکب جوهرافشان رسانا، در حال حاضر به دنبال توسعه فناوری نوعی خمیر رسانا هستیم، گفت: با توجه به پیشینه علمی و تحقیقاتی که در حوزه ساخت مرکب داشتم، در یکی از چالش های نوآوری ستاد نانو با موضوع ساخت جوهر رسانا یا نیمه رسانا برای کاربردهای الکترونیک چاپی شرکت کردم.

وی اضافه کرد: در این چالش نیاز به مرکب های پایه آبی و پایه حلال حاوی نانوذرات نقره بود که پس از انجام کارهای تحقیقاتی، موفق به توسعه این فناوری و ارائه آن به دبیرخانه چالش شدم و در نهایت این محصول به عنوان برنده چالش معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش محققان برای تولید خمیر رسانا در مدارهای الکترونیکی

تلاش محققان برای تولید خمیر رسانا در مدارهای الکترونیکی