مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 تیر 1400 ساعت 04:552021-07-15ورزشي

افتتاحیه طرح جوانه های صالحین در اصلاندوز


فرمانده ناحیه عشایری اصلاندوز از برگزاری طرح غنی سازی اوقات فراغت تابستانی با عنوان «جوانه های صالحین» در پایگاه های بسیج شهرستان اصلاندوز خبر داد.

- حسین حسین زاده پیش از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاز فارس اردبیل از افتتاحیه طرح جوانه های صالحین در اصلاندوز و غنی سازی اوقات فراغت تابستانی نوجوانان و جوانان خبر داد و اظهار کرد: هدف از اجرای طرح جوانه های صالحین، تحقق زنجیره تعلیم و تربیت در محله با محوریت مسجد و با رویکرد افزایش همبستگی و پیوستگی در امر تعلیم و تربیت و آگاه سازی و ترویج سبک زندگی و تحقق محله اسلامی و تولید محتوا است.

وی افزود: این طرح به منظور استفاده مطلوب از فرصت تابستان برای رشد و تعالی بسیجیان و اعضای گروه های صالحین، شناسایی و جذب افراد مستعد جهت عضویت در بسیج حفظ و انسجام گروه های تربیتی صالحین، تقویت نظام تربیتی صالحین، تقویت هویت و حلقه ها و نقش آفرینی آن در در فعالیت های پایگاه مقاومت، ایجاد شور و نشاط و تقویت روحیه معنوی و تلاش برای سازندگی روحی، اخلاقی و فکری نوجوانان و جوانان و غنی سازی اوقات فراغت بسیجیان برگزار می شود.

  فرمانده سپاه ناحیه عشایری با بیان اینکه طرح جوانه های صالحین برای استفاده بسیجیان عادی، بسیجیان فعال و عموم نوجوانان و جوانان از رده سنی 9 الی 29 سال است، بیان داشت: ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاحیه طرح جوانه های صالحین در اصلاندوز

افتتاحیه طرح جوانه های صالحین در اصلاندوز