مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 تیر 1400 ساعت 05:052021-07-15اقتصادي

شوری آب در 5 روستای آمل


دو هزار نفر از ساکنان اهالی روستایی بخش دشت سر در آمل آب شور می نوشند و تعرفه آب شیرین از آنان گرفته می شود، این مشکل ریشه 30 ساله دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، بحرانی شدن شوری آب خانوارهای روستاهای مزرس و شهنه کلاً بخش دشت سرآمل در هفته های اخیر و پیش روی آن به سمت مزارع کشاورزی و شالیزاری چندین روستاهای همجوار باعث شده تا هر یک از اهالی این روستاها به صورت گروهی و شخصی به صفحات اجتماعی و شخصی مسئولان ارشد کشوری مراجعه و از آنها برای پایان بخشیدن به مشکلاتشان درخواست کمک کردند.

مسئله کیفیت آب شرب در این روستاها تازگی ندارد و به گفته اهالی این روستاها سال هاست که مردم خواستار بهبود کیفیت آب شرب هستند.

اهالی این روستاها در هفته های اخیر و به دنبال خاموشی های گسترده برق از همین کیفیت پایین آب شرب نیز محروم شده اند و با گالن و سطل های بزرگ برای گرفتن آب شرب مصرفی زیر گرمای سوزان آفتاب راهی روستاهای اطراف می شوند.

کام تلخ 2 هزار روستایی با آب شور به گفته برخی از ساکنان روستاهای مزرس وشهنه کلاً با جمعیت حدود 2 هزار نفر، که شوری آب روستاهایشان اکنون از دهه سوم هم گذشته و راهکارهای جایگزین ازجمله حفر چاه های عمیق در سایه عدم مکان یابی درست و نرسیدن آب شرب از روستاهای همجوار به این دو روستا نیز تاکنون با وعده های داده شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شوری آب در 5 روستای آمل

شوری آب در 5 روستای آمل