مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 تیر 1400 ساعت 05:052021-07-15سياسي

روحانی صادقانه اعتراف کند در برجام اشتباه کرد


نماینده مردم ملایر در مجلس با تاکید بر اینکه رییس جمهور در قضیه برجام به مردم بگوید دولت اشتباه کرده است گفت: عوام فریبی زیبنده رییس جمهور نیست.

- حجت الاسلام احد آزادیخواه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان در خصوص صحبت های رییس جمهور در خصوص گفت: اختیارات رییس جمهور در قانون مشخص شده به طوری که مهمترین آن سیاست گذاری حوزه بودجه ریزی، مصارف بودجه، سیاست داخلی و سیاست خارجی و انتخاب کابینه و.

است.

وی بیان کرد: در سیاست خارجی و موضوع برجام هم واقعا رییس جمهور تمام اختیارات را داشت و ما دیدیم با وجود اینکه رهبر انقلاب منتقد جدی برجام بودند و با صراحت فرمودند آمریکایی ها قابل اعتماد نیستند اما مانع از اعزام تیم مذاکره کننده نیز نشدند.

 آزادیخواه اضافه کرد: رهبر انقلاب تا جایی که امکان داشت از تیم مذاکره کننده حمایت کردند که این حمایت به معنای تایید برجام نیست بلکه به معنای حمایت از دولت مستقر است که رهبر انقلاب در همه دولت ها این مهم را انجام داده است.

وی خاطرنشان کرد: اینکه آقایان بعد از اینکه سیاست های خارجی به خاطر یکسری سیاست گذاری های اشتباه و ذلت مندی که نتیجه آن شکست برجام باشد بیایند و موضوع اصل 60 قانون اساسی را به رخ بکشند، اصلا سزاوار نظام نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی صادقانه اعتراف کند در برجام اشتباه کرد

روحانی صادقانه اعتراف کند در برجام اشتباه کرد