مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 تیر 1400 ساعت 05:102021-07-15بين الملل

کابینه جدید لبنان؛ نگاهی به مهره چینی الحریری در فهرست پیشنهادی


نخست وزیر مکلف لبنان پس از کش و قوس های فراوان بالاخره لیست ترکیب کابینه پیشنهادی را به رییس جمهور این کشور تحویل داد و بر اساس گزارش رسانه های لبنانی فهرست پیشنهادی شامل تغییرات بسیاری در توزیع کرسی هاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پس از کش وقوس های فراوان و گمانه زنی های بسیار درباره دولت جدید رد خواهد کرد.

این روزنامه ادامه داد، اما اگر عون امروز پاسخ نهایی درباره لیست پیشنهادی را ندهد، الحریری چه کاری انجام خواهد داد آیا قبل از جواب عون از تشکیل دولت کناره گیری خواهد کرد؟ منابع نزدیک به رییس جمهور لبنان پیش بینی کردند عون آنچه الحریری می خواهد را به وی نخواهد داد.

آنها تأکید کردن که عون این فهرست به شکل کنونی را نخواهد پذیرفت اما آن را رد هم نخواهد کرد بلکه در گفت وگو بر سر آن را باز خواهد کرد.

منابع آگاه به این سوال الاخبار مبنی بر اینکه آیا احتمال قبل تشکیل دولت با این لیست برای در تنگنا قرار دادن الحریری که گفته بود قادر به توقف فروپاشی لبنان است وجود دارد یا خیر؛ این احتمال را رد نکردند و گفتند این احتمال وجود دارد.

  این منابع افزودند، الحریری نمی تواند مواضع قاهره که به وی درباره انصراف از تشکیل دولت هشدار داده نادیده بگیرند همانطور که نمی تواند تنها حامی اش در داخل لبنان یعنی نبیه بری را از دست ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کابینه جدید لبنان؛ نگاهی به مهره چینی الحریری در فهرست پیشنهادی

کابینه جدید لبنان؛ نگاهی به مهره چینی الحریری در فهرست پیشنهادی