مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 تیر 1400 ساعت 05:302021-07-15پزشكي

جهاددانشگاهی در حوزه درمان ناباروری یکه تاز عرصه است


مدیر کلینیک طب پیشگیری و ارتقای سلامت و مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی با اشاره به فعالیت این نهاد در بخش های مختلف از جمله درمان ناباروری، - مدیر کلینیک طب پیشگیری و ارتقای سلامت و مرکز درمان نوری جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی: جهاددانشگاهی در حوزه درمان ناباروری یکه تاز عرصه است ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر کلینیک طب پیشگیری و ارتقای سلامت و مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی با اشاره به فعالیت این نهاد در بخش های مختلف از جمله درمان ناباروری، بند ناف و سلول های خورشیدی، گفت: جهاددانشگاهی به تنهایی یکه تاز این عرصه ها است و توانسته در سطح ملی و حتی بین المللی حرفی برای گفتن داشته باشد.

دکتر الهه بایبوردی چهارشنبه شب در گفت وگوی تلویزیونی، با اشاره به تاسیس جهاددانشگاهی در 16 مرداد سال 1359 اظهار کرد: دستاوردها و توانمندی های این نهاد انقلابی در طول این سال ها باعث افتخار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: در حوزه سلامت، مرکز پزشکی و کلینیک درمان ناباروری جهادانشگاهی در آذربایجان شرقی با تجهیزات و امکانات به روز و مجهز به مراجعه کنندگان خدمات ارائه می دهد.

وی در خصوص موانع و مشکلات حوزه درمان ناباروری، اظهار کرد: بزرگترین معضل و مانع ما در بخش درمان ناباروری عدم حمایت شرکت های بیمه گر از ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاددانشگاهی در حوزه درمان ناباروری یکه تاز عرصه است

جهاددانشگاهی در حوزه درمان ناباروری یکه تاز عرصه است